Dla Pacjentów

Ważne informacje

  • Pacjentom nie wolno (w ramach refundacji przez NFZ) uczęszczać jednocześnie na zabiegi rehabilitacyjne w dwóch placówkach.
  • W związku z rozporządzeniem Prezesa NFZ przerwane zabiegi (choroba, inne przyczyny) nie mogą być przenoszone na inne terminy (przepadają). (14.02.2001)
  • Prosimy o przychodzenie na zabiegi o wyznaczonych godzinach!
  • Przed rozpoczęciem zabiegów należy umyć całe ciało i założyć czyste ubranie.

Polityka Ochrony Dzieci w placówce medycznej (wersja dla dzieci)

Ważne telefony

Ogólnopolski numer ratunkowy 112
Policja 997
Straż pożarna 998
Pogotowie ratunkowe 999
Pogotowie energetyczne 991
Pogotowie gazowe 992
Pogotowie ciepłownicze 993
Pogotowie wodno-kanalizacyjne 994
Straż miejska 986

Rzecznik Praw Pacjenta

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
Al. Zjednoczenia 25, 01-829 Warszawa
tel./faks: +48 22 833 08 86
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl
www.bpp.gow.pl

Bezpłatna infolinia: 0 800 190 590 (pn.-pt. w godz. 9.00 -21.00)

Biuro czynne: pn.-pt. w godz. 8.15-16.15
Przyjmowanie pacjentów: pn.-pt. w godz. 9.00-16.00
Prawnik biura przyjmuje: pn.-pt. w godz. 9.00-15.00
Konsultanci medyczni: pn.-czw. w godz. 15.30-19.30

Wykonujemy świadczenia w ramach NFZ
Ząbkowska 18 lok. 61; 03-735 Warszawa
tel. +48 (22) 670 00 63 (PN.-PT: 7.00-19.00)

Polityka cookies